August 5, 2007

Tempeltour


Wederom de hele dag met onze gids, Jackie Chan op pad geweest. De noodzakelijk tempeltour door Bangkok. We hebben Buddha in alle mogelijke posities en uitvoeringen gezien; staand, liggend, zittend. Heel indrukwekkend allemaal, vooral het koninklijk paleis.
Onze gids Jackie geeft ons leuke uitleg en zegt ons ook waar we lekker kunnen eten. Op zijn aanraden hebben we op zaterdagavond bij een restaurant gegeten waar alleen maar locals komen. Seafood buffet met een eigen barbeque en een soort van wok waar je groenten en noodels in klaarmaakt. Heerlijke gamba's gegeten daar.

7 comments:

Kitty & Rudi said...

Hoi,

Klinkt allemaal erg leuk wat jullie meemaken.
Ik heb ook de foto's bekeken en ik moet zeggen dat de gewaden jullie echt opleuken......

Ik ben benieuwd naar de volgende belevenissen!

Geniet ervan.
Ik ga nu weer in de tuin zitten, want we hebben eindelijk een mooi weekend met tropische temps....

X
Kitty

Anonymous said...

Het ziet er echt geweldig uit en klinkt allemaal super!

Geniet er op en top van!

Dikke kus vanuit een zonnig Nederland en een pootje van de dames

Anonymous said...

heee
ik zat al te wachten op een up-date. het klinkt allemaal fantastisch wat jullie meemaken.
geniet lekker verder en wij wachten weer op een nieuwe up-date

knuf René en Karen

Anonymous said...

Hoi,
Veel dingen deze keer voor ons erg herkenbaar, zoals de tuk tuk en de longtailboat. We kregen het gevoel weer helemaal terug en waanden ons weer helemaal in Bangkok!
Veel liefs, Ank en Ben

Stefan said...

Hee die Hans en Nicole,

Ik zie wel dat jullie het goed hebben daar.
Afgelopen zondag de verjaardag geviert van Rens, het was superwarm en heel gezellig.
Hij heeft zoveel gekregen dat we heel het jaar niets meer hoeven kopen.
Kei bedankt voor de mooie kaart.
Vandaag komen de omas en opas nog even op mijn echte verjaardag.
Nog veel plezier en ik stuur zsm weer een berichtje.

Groetjes Stefan, Maureen en Rens

Anonymous said...

Hai,

Zo dat gaat lekker met jullie daar!
Al veel ingeslagen???????? Hahaha.
Geniet er nog lekker van en hou ons op de hoogte.

Liefs Jud

Anonymous said...

He hallo,

Ziet er allemaal super uit hoor.
Geniet er nog van deze week.
leuk om via de site alles te volgen.

Dikke x Ingrid